Mar 31, 2008




Tere,

mul ei olnud hommikul midagi selga panna. Taaskord oli bad- hair day. Ja üleüldse on viimasel ajal tunne, et midagi ei leia poest ja miski ei sobi. Täna hommikul ma mõtlesin, et kaua võib selliste asjade pärast stressata? Ja mu peas jooksid mõtted, et kellele seda kõike üldse vaja on. Kui väljun kodust, et tööle minna, siis läbin mitu catwalki: tänavad, ühissõidukivahendid, töökoht. Mul on paranoia, et kõik vahivad mind.

Täna otsustasin päeva teistmoodi alustada. Ma kavatsen meie pabernuku maailma uue suuna luua ja olla esiteks ökoloogilisem ning teiseks isikupärane. Võtsin ajalehed ja voltisin endale ühe uhke kleidi. Kuna see on mu kõige esimene katsetus, siis pean veel testima, kuidas see istub ja kas on mugav. Kuid ajalehe paber on ju pehme ning ajalehtedes on huvitavaid tüposid ning pilte ja kõige sellega annab ju mängiga. Peale selle on veel teisi torediaid materjale, mida võiks kasutada. Aga sellele ma mõtlen juba kohvipausi ajal.. sest nüüd pean ma jooksma!

Friida

No comments: